سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
یادداشت های روزانه یک معلم وکارشناس آموزش


مطلبی  از اینجانب با عنوان: "
کاش معلم من می‌دانست از چه در رنجم! «به بهانه کار ماندگار معلم مریوانی" به اشراک گذاشته شد که در قسمت نظرات خانم مریم عزیزی این گونه نوشت :

از نظر من معلمی شریفترین و انسانی ترین شغل دنیاست.
من انسانیت و اخلاق را از معلم کلاس سوم دبستانم خانم کبری سالمی یادگرفتم 
زمان جنگ وقتی که آژیر قرمز اعلام حمله هوایی را میداد خانم معلمم با آنکه ماه های آخر بارداریش را میگذراند 
به دلیل معلولیت من از ناحیه پا ،مرا بغل میکرد و بی توجه به بارداریش ؛به طرف پناهگاه میبرد
 تا در ازدحام زیر دست و پا نمانم.الان که خودم یک فرزند به دنیا آوردم و میدانم زن باردار نباید 
هیچ وسیله سنگینی را بلند کند،چون هم برای خودش خطر دارد و هم جنینش،تازه فداکاری برایم معنا پیدا میکند .
آن روزها وسایل ارتباط جمعی مانند امروز نبود تا ایثارش رسانه ای و منتشر شود ،
اما من دست معلمم را هرجا که هست میبوسم.
بعد از آن سال دیگر از ایشان بیخبرم،اگر زنده هستند 
از خدا برایشان سلامتی و عمر با عزت میخواهم 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد فایق مجیدی دهگلان 93/3/27:: 1:46 عصر     |     () نظر


کسب درآمد